sopIT15
SOPit15 to skrót od System Of Performance i oznacza mądry sposób pracy.
Jest inteligentnym narzędziem dla branży gościnności, które łączy umiejętności i wiedzę, w celu prawidłowego wykonania zadań.
Sprzyja kulturze współpracy i efektywności zespołu.
Dzięki SOPit15 osiągasz doskonałą, powtarzalną jakość usług i wyniki finansowe.
DLA KOGO
1. Dla Inwestorów Hotelowych i Dyrektorów Hoteli.
Naszym wspólnym celem jest stworzenie przyjaznego środowiska dla Twojego zespołu. Pomagamy zwiększać sprzedaż, podnosić zadowolenie gości, doskonalić komunikację i zmniejszać wydatki.
Z SOPit15:
Twoje strategie biznesowe realnie przekładają się na zyskowność.
Twój zespół lepiej rozumie, identyfikuje się i realizuje podstawowe cele, misję i wartości.
Najcenniejszy zasób CZASU jest mierzalny, policzalny i zoptymalizowany.
Twój zespół tworzy przejrzyste procedury i efektywnie pracuje w oparciu o procesy.
Twój zespół optymalnie dzieli się wiedzą i skutecznie się komunikuje.
Twój zespół jest bardziej sprawczy, zaangażowany i doceniony.
Masz nadzór nad wszystkimi procesami i pewność, że dostarczacie odpowiednią jakość.
Jesteś gotowy na nieoczekiwane zmiany i one mniej bolą.
Łatwo inspirujesz do dzielenia się opiniami, mierzysz satysfakcję i świętujesz sukcesy.
2. Dla Kierowników i Współpracowników.
Nasz wspólny cel to maksymalna optymalizacja dzielenia się wiedzą i przepływu informacji. Dajemy Wam narzędzie, dzięki któremu wkładacie miej wysiłku i osiągacie lepsze efekty w tym samym czasie.
Z SOPit15:
Widzicie perspektywę i kierunki rozwoju w zespole.
Razem wdrażacie nowego członka ekipy, zamiast obciążać jednego eksperta.
Szybko tworzycie i przyswajacie wiedzę z wielu źródeł i osiągacie pełną efektywność.
Zawsze macie pod ręką rozwiązania dla najbardziej wymagających sytuacji.
Utrwalacie swoją wiedzę dyskretnie i we własnym tempie.
Łatwo dzielicie się pracą w zespole i wzajemnie monitorujecie efekty.
Łatwo komunikujecie się pomiędzy działami i spełniacie obietnice składane gościom.
Razem pracujecie na satysfakcję gości. Nie rozdajecie rabatów za niespełnione obietnice.
Wypoczywacie w czasie wolnym, bo Wasz zespół wie, co robić, jak robić i dlaczego tak.
3. Dla całego zespołu.
Z SOPit15:
Drukujecie mniej i marnujecie mniej papieru.
Zużywacie mniej energii elektrycznej.
Zużywacie i marnujecie mniej żywności.
Budujecie społeczność szanującą wzajemnie swoją pracę, potrzeby i różnice.
Pracujecie według zasad i przepisów, które sami tworzycie.
Świadomie komunikujecie Wasze wartości i stajecie się wzorem do naśladowania.